Juus

:: Ju mer du läser destro mindre vill du veta

Kategori: Allmänt


Söndag idag och allt jag har att säga är:
Baksmälla!

Igår firade vi Ems som fyllde 21,
vi var några tjejer hemma hos henne först
och sen tog vi oss vidare till Hugo där det blev röj, som vanligt.
Jag hade jättekul, antagligen lite för kul med tanke på hur mitt huvud
och hur min kropp mår idag.
Måste trappa ner lite på alkohol intaget känner jag.
haha, spårat alltför många helger i rad nu.
skärpning.

Nu sitter jag och äter rödbetssoppa och tittar på Mamma Mia!
undrar hur många gånger jag har sett den filmen.
Så himla mysig.
Imorgon åker jag till Oxelösund och stannar där i några dagar.
Ska bli lugnt och skönt. Och roligt att träffa några gamla vänner.


Idag bjuder jag på Håkans nya singel. Längtar efter att få höra hans nya album
som släpps i oktober!




Varför gör jag såhär mot mig själv?


Vi två är saknade till havs,
och vågorna kraschar över dig och mig.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: