Juus

:: Ser du det som alla tänker?

Kategori: Allmänt


Åh vilket härligt väder det är ute idag!
Har vart ute med Dexter på en långpromenad och verkligen njutit av solen.
Höstsol är ibland det finaste jag vet.

Det blev måndagsklubben i alla fall,
lite sådär i sista minuten. Fick ett sms på eftermiddagen
"Ring fort, jag har fått tag i en biljett!!".
Och sen var det bara att rusa till systemet och hoppa på
tåget. Kvällen vart hur kul som helst och Dexter var glad
som fick leka med Shiva hela kvällen.
Dansade ända in i småtimmarna och vi fick så ont i fötterna att det fick bli
taxi hem.

Tisdagen tillbringades hemma hos Anna i hennes soffa med
Tyra Bank show och cheese balls.
Framåt kvällen åkte jag hem och träffade Jenny & Chana.
Vi gick en långpromenad och lagade tacos. mums!

Och igår kom Sandra hit, även då blev det en långpromenad
den här gången runt strömmen.
Sen lunchade vi på Paus och mötte upp Nelly & Nicole.
Fika på waynes och sen en runda på stan.

Senare på kvällen kom dom hem till mig, vi tog oss varsin drink och sen
drog vi oss vidare till världens och mötte upp massa andra bekanta ansikten.
Vi var väl ungefär 12 stycken tillslut.
En astrevlig kväll verkligen! Det borde vi göra om!

Idag står lunch på stan med mina kära systrar på schemat,
och sen blir det jobb. Vila upp sig inför helgen! hääähäää.


Måndagsklubben med Anna & Ellen.


Blir så glad att jag har så fina vänner! Tack för det!

Nu ska jag sminka mig och bädda sängen. Sandra kommer förbi närsom helst :)
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: