Juus

Don't sound like a sonnet

Kategori: Allmänt


Idag har vart en riktig toppendag som började med att Viktoria plingade på dörren
med Latte i handen, redo för att gå på stan och shoppa lite smink till mig.
Och dagen fortsatte med massa roliga saker.
Nagelkunder, färgning + hårförlängning & mysigt på skafferiet tills dom stängde.
Sån jäkla bra dag!
Sen när jag kom hem har jag pratat med fina Sandra
som kanske kommer hit i helgen och följer med på festligheter.
Det skulle göra mig så himla glad, för jag saknar den tjejen så mycket!
Och kul om inte annat. yääh!

Imorgon jobbar,jobbar,jobbar jag.
Men på kvällen håller Viktoria mig sällskap,
och jag älskar henne för allt hon gör för mig.
såbratjeja!




Nu ska jag titta lite på tv och sen sova!

"Here we go again and my head is gone, 
I stop to say hello
'Cause I think you should know by now.."


/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: