Juus

Now you're a song I like to sing

Kategori: Allmänt

Åh vad jag är trött!
Har jobbat istortsätt hela dagen idag från 7 imorse och slutar 2 inatt. Men med raster självklart.
Har 2 timmar ledigt mellan 20-22, då åker jag hem till oxelösund och gör mig redo för
påskfirande.
Den här veckan har vart en mysig vecka, men med mycket jobb.
I måndags var jag och tittade på Chanas valpar, så jääkla gulliga!
Sen i tisdags träffade jag fina Natha, vi gick till fräcka och fikade på deras uteservering.
Jag verkligen älskar att man kan sitta ute utan att frysa häcken av sig nu!
Igår var en lugnare dag, lite jobb men mest chill.

Imorgon vart jag medbjuden på grillkväll i Nypan, jag funderar på att gå.
men har inte riktigt bestämt mig, får se vad familjen har planerat :)

haha bushund!



Oj oj oj, oj oj oj!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: