Juus

Står du brevid eller pratar du mest?

Kategori: Allmänt


Godkväll!
Fy fasen vilken rolig lördag jag hade,
träffade så sjukt mycket roligt folk och hade som mål att dansa tills fötterna blödde,
riktigt så mycket dans vart det inte. Men ändå en hel del!
Höll igång till gryningen och att somna till en stigande sol kändes
totally awesome!








Något som är mindre awesome är att min dator gick sönder i söndagskväll,
så fick ta ledigt från jobb både i söndagskväll & imorse.
Men nu har jag fått låna mammas dator och jag känner mig som människa igen.
Så på torsdag klarar jag jobb igen, tur är väl det!

Kortvecka den här veckan, eftersom att man var ledig igår.
Och på lördag är det valborg, och jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra.
Är bjuden åt alla håll och kanter :P
Norrköping, sthlm, uppsala, nyköping?!
förvirraaaad, må bäste man vinna! hahah ;D

Hittade ingen roligare video, men ni får njuta av låten ändå!


Stor i tanken, stor i livet, stor i sättet.
/Josefine

Kommentarer

  • sanna säger:

    men åk till uppsala då, jag ska ju festa där också! :D

    2011-04-27 | 09:26:24
    Bloggadress: http://bolyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: