Juus

Låt mig kyssa din panna

Kategori: Allmänt

 

Fy fasen vad trött jag ääääär,
har jobbat från klockan 7 både igår och idag, och det resulterar i att inte känns sig som människa längre.
Jag förstår inte dom som pallar att alltid jobba såhär!

Ikväll ska jag hem till Vickan och fixa hennes naglar,
vi tänkte för glittertippar på henne. Var så längesen och dessutom är det ju lite kul med
annat än bara franskt varje gång. Även om det är min personliga favorit.

Igår köpte jag nya skor och i förrgår nya jeans & en superfin blus.
Jag är kanon nöjd med alla köpen bara att jag är chockad att jag fick ta 2 storlekar mindre
än vad jag brukar på jeansen. Ni vet dom där Levis Curve jeansen?
Iofs är det jättemycket stretch i dom, och det tycker vi ju om ;D

 

Om en timme slutar jag nu! wohoo!
I helgen blir det nog Oxelösund vad det ser ut som,
är alltid så mysigt där på sensommaren/hösten.
På tal om det, hur deppigt är det inte att det har blivit höst?!
Buhuuu..

 

/Josefine

Kommentarer

  • Rill säger:

    Oxelösund i helgen är nog ett måste =)

    PS. snygg som fan är du ;) DS.

    2011-08-31 | 20:05:59

Kommentera inlägget här: