Juus

I was about to loose my mind

Kategori: Allmänt


Just nu sitter jag och skriver med mina finaste vänner, Mira & Viktoria!
Blir så glad av dessa töser :)
Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dom.

Jag och Mira sitter och planerar inför kommande besök hos varandra,
jag vill åka till henne i sthlm och hälsa på
men innan dess kommer hon till Norrköping och hälsar på mig.
Ska bli otroligt kul! Var så längesen nu!
Vi har suttit och pratat om alla galna utekvällar vi har vart med om
och konstaterat att vi triggar upp varandra till så knäppa och dumma saker.
Underbart!




Imorgon ska jag och Viktoria till gymmet igen,
sen ska vi tillbringa hela dagen med varandra tills det blir kväll
då ska jag vidare till Indra och ta ett och annat glas.
Ska bli trevligt!


/Josefine

Kommentarer

  • Mira säger:

    lots of love <3 <3 <3

    2011-02-11 | 01:04:14
  • viktoria säger:

    Vilken söt bild! Hihi. Du är världens bästa vän <3

    2011-02-11 | 09:06:36
    Bloggadress: http://soniaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här: