Juus

Jag kommer, baby!

Kategori: Allmänt


"Du och jag nu
Du snälla vänta, vänta, håll ut

Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart
Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag
Du och jag"

Jag har fullkomligt förälskat mig i Veronica Maggios nya låt "Jag kommer".
Så Jääääkla bra!

Snyggbrud!



Idag har jag vart riktigt duktig hela dagen,
jobbat-kaffe med viktoria-gymma-tvätta-diska.
Så skönt att få allt sånt gjort!
Däremot är jag helt uppe i varv nu så kommer nog ta ett tag
innan jag kommer att kunna sova.
Men när jag väl somnar kommer jag nog sova som en stock, haha!
Jag förvånar till och med mig själv när jag säger att jag tycker
att det är roligt att gå till gymmet,
trodde aldrig att jag skulle bli en sån människa.
Nu väntar jag bara på lite resultat :)

Igår var det alla hjärtans dag, bra dag med godmat & det blev en del mys
trots allt! Det gillar vi.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: