Juus

Want to hear and see it all

Kategori: Allmänt


Dexter och jag tänkte bara säga puss innan vi rör oss ut för lite äventyr.
Idag ska jag bjuda på middag hemma hos Maks, jag ska visa vad jag går för och laga
en utav mina absoluta favoriträtter alá Pappa Larsson!
Och sen blir det nog en lite lättare efterrätt också, funderar på vitchokladmousse med passionsfrukt.
Vi får väl se! :)



Igår var vi förbi hos Edda som är hemma över helgen från Taiwan där han är och pluggar,
han har fyllt år så det bjöds på jättegod smörgåstårta och bål.
Vart lugnt för min del eftersom att jag började jobba klockan 7 imorse.
Men det var jättetrevligt och så himla kul att träffa folk som man inte har sett på en evighet!

Take care allihopa!
Kanske uppdaterar senare.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: