Juus

And all things are melting around

Kategori: Allmänt


Idag har vart en bra dag på jobbet, fullt upp nästan hela dagen!
Började dagen med att göra en fransförlängning på Viktoria som vart supersnyggt verkligen!
Önskar jag hade bild så att jag kunde visa er,
men förhoppningsvis så kommer det :)
Vi satte mestadels flares men blandade även i några singles.
Det är det jag tycker blir snyggast på dom flesta,
och Viktoria passar så himla bra i det..

Sen hade jag en till franskund,
och sen var det bara att göra sig redo för lite fotografering.
Det kom nämligen en fotograf som kom och fotade mig till hemsidan.
Viktoria fick även visa upp sina fransar och modella som kund ;D

På kvällen gjorde jag gelé förlängning på Jenny,
det blev rosa&silvriga glittertippar.
Jag älskar när man får leka av sig lite med färger och glitter.
Naglarna vart jättefina och nu är jag sugen på att ändra färg på mina egna!
Byter färger istortsätt hela tiden, men jag kan ju inte låta bli. hih!

Nu tänkte jag gå och torka håret. Som sagt,
förhoppningsvis kommer bilder snart som ni kan få se på fransar & naglar!

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: