Juus

Not in love (!)

Kategori: Allmänt


Ikväll tänkte bjuda på två awesome låtar,
jag passar på att blogga lite medans jag sitter på mitt badrumsgolv och väntar på
att min brun-utan-sol ska torka. haha, ja gott folk. Jag ger det en chans till.
Alltid lika överraskande när man blir orange och flammig fast man tycker att man har
vart så noga.
Men jag håller tummarna för denna gång!





&

 

Jag tänkte även ge mig på ett försök med att hålla igång bloggen
lite mer seriöst igen, så jag jag gjorde för kanske.. ett år sen?

Vi får väl se hur det blir med den saken .

 


 

/Josefine


Kommentarer

  • Nathalie säger:

    Jaa vi är jätte nöjda med den men ett tips är ju att spara din vanliga kaffebryggare (om du har nån) tills när det kommer folk och så för det första blir det dyrt med alla kapslar och sen tar det längre tid eftersom man bara kan köra 1 kopp i taget. Men det är verkligen värt pengarna:)

    2011-01-17 | 14:01:36
    Bloggadress: http://nathaliegustafsson.blogg.se/
  • ;) säger:

    Äntligen blond igen ;)

    2011-01-17 | 23:09:36
  • Anonym säger:

    så snygg!!!!

    2011-01-19 | 00:04:51
  • Malin säger:

    fin blogg =)

    2011-01-22 | 18:37:54
    Bloggadress: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: