Juus

Want you to see everything

Kategori: Allmänt

2:a januari, TVÅTUSENELVA!
Ännu ett år har gått. Och det här året har vart det som har gått snabbast någonsin.
Att göra en årssumé skulle mest bli rörigt, så det låter jag bli. haha

Det nya året firade vi in hemma hos mig med alla kära eastvillians.
Som vanligt när man ska fira nyår så blir det inte alls som planerat och mest kaos.
Kvällen började bra med goda snittar som jag och min värd kompanjon hade knåpat ihop,
och dom var väldigt populära måste jag säga! Synd bara att vissa människor vart lite väl fulla. haha
Men kvällen slutade jättetrevligt på Manésa tillsammans med Maks och karatefolk.

Igår latade vi oss hela dagen, precis som man ska göra första dagen på det nya året.
Vi åt donken och tittade på tv och bara grisade fram till 18.00 sen gick vi upp, städade och gjorde oss fina
för middag och lite mer dricka hemma hos Maks med hans mamma, mormor och hans mammas kille.
Skittrevligt. Kvällen slutade med att jag satt fast klistrad vid DJ hero. FAAAAN vilket roligt spel :D I löööve it!
addicted!






/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: