Juus

You are my last, my first

Kategori: Allmänt



Igår var Viktoria här och vi drack vin och förberedde oss för en kväll på
Indra. Vi hade supermys som vanligt, och Indra är verkligen ett toppenställe!
Tråkigt nog fick V ont i magen ganska snart efter vi hade kommit dit,
så jag fortsatte kvällen med Maks och lite annat folk.
Hela kvällen var jättebra, men hade vart ännu bättre om hon inte hade mått
dåligt såklart :)













Idag har jag vart med Maks hela dagen,
eller ja fram till klockan 19 när jag började jobba.
Vi hade en riktig bakisdag framför tvn.
As skönt!
Helgerna tar slut för fort. Helt klart.

/Josefine



Kommentarer

  • viktoria säger:

    Jossan du vet att jag tycker om dig och så men funderar på om du verkligen tycker om mig när du lägger upp den där snygga bilden ;) men kvällen var verkligen supertrevlig som vanligt <3

    2011-01-23 | 23:49:45
    Bloggadress: http://soniaviktoria.blogg.se/
  • EmelieCatrine säger:

    Jaha okej! Ja, jag kan tänka mig att det är värt det om man verkligen vill bli nagelteknolog (för det är det du är va?) men än så länge har jag ingen aning om vad jag ska bli så då kanske det känns som lite "bortkastade pengar" eller hur jag ska förklara. Men det är bra att ha fått lite information från dig i allafall =)



    Ja, vem längtar inte efter vår? Jag längtar ihjäl mig till uteserveringarna öppnar igen, gud så härligt! Kram

    2011-01-24 | 23:54:09
    Bloggadress: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här: