Juus

Is it any love in your heart at all?

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Ny vecka och nya tag.
Har haft en supermysig helg och idag har jag haft en toppendag på jobbet.
Shoppade lite nya produkter hem idag också.
Det fick bli en Volym mini, en hårspray från Loréals texture expert serie (den doftar hur gott som helst!!),
och så köpte jag en ny borste som ska vara skonsam för håret och en tuperingskam.
Snacka om att jag stormtrivs på nya jobbet!
Så himla kul med alla produkter, vill prova allt redan nu! haha.




Klickade även hem ett par skor från Nelly idag.
Ett par beiga med kilklack, hoppas dom blir bra när jag får hem dom också.
Behöver verkligen lite nya shoes!
Har kikat runt i stan som fasen, men jag är så dålig på att rea-shoppa
och det kommer ju inte in någon nytt någongång. haha skittråkigt!

Nu tänkte jag göra lite kvällsmat och sen städa & mysa lite med Dini. :)

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: