Juus

Om jag är säker på mig själv, men aldrig är för självgod...

Kategori: Allmänt

 

Nu är jag tillbaka i Norrköping, efter några dagar i Oxelösund.
Har vart där och vilat upp mig efter helgens festligheter.
I lördags firade vi nämligen min födelsedag, och den firades ganska rejält måste jag säga.
Först hade vi fest hemma hos mig, jag och mina kära,
sen drog några av oss vidare till Basstards.
Även om blåhuset inte är den bästa lokalen så hade jag superkul.
Hade bra sällskap, mycket dricka,
bra musik och ett underbart humör.
Puss på alla er som kom och gjorde min kväll underbart bra!

 

I Oxelösund tog jag det bara lugnt. Solade, såg på filmer, badade..
Det behövde jag!
Och gud vad jag älskar Oxelösund på sommaren!

 

Bjuder på några osminkade solningsbilder ;D


På måndag börjar jag på mitt nya jobb. Åh vad jag längtar!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: