Juus

Take this heart and make a dream come true

Kategori: Allmänt

 

Sitter och jobbar på bingon och lyssnar på Hurts,
det går verkligen inte att tröttna på deras skiva trots att man har lyssnat på den ganska
mycket enda sen det släpptes.
Min absoluta favorit är Stay.

Har vart och jobbat på Bellbox även idag och jag måste säga
att jag trivs mer och mer för varje dag som går.
Jag vill bara kunna allt och komma igång ordentligt NU!
Underbar känsla.

Imorgon är alla som jobbar på Hageby centrum bjudna till trädgårn för att
äta, det ska bli supertrevligt. Blir ju säkert några glas också :)

Happyy guuuurl!

 

Upptäckte även att min dröm-man är med i denna video!
Många läckerbitar, men kolla bara på honom..
Christian Olsson!! 
00:50 och framåt, snygg!

 

/Josefine

Kommentarer

  • Arantxa säger:

    Helt ärligt så vet ja inte...



    Ska ju bli hämnd ikväll på det som hände igår tydligen..

    Så vettefan om ja palllar alltså =/

    2011-06-29 | 14:18:35
    Bloggadress: http://arantxjuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: