Juus

What a curious life we have found here tonight

Kategori: Allmänt



Tillbaka i Norrköping, sitter och jobbar men slutar om en timme.
Undertiden skickar Mattias massamassa bra musik till mig,
eftersom att jag verkar ha legat under jorden och glömt allt vad riktigt bra musik är,
så är det bra att han hjälper mig att hitta tillbaka lite.
Det tackar jag för! haha

Imorgon har jag kunder på salongen, naglar och fransar.
Ska bli såå kul såå! :)




På onsdag kommer Denise hit över dagen,
var så himla längesen vi träffades nu så det ska bli kul!
Sen kommer Anna på fredag och fixar mina naglar,
ska prova på Akrylnaglar. Hon är verkligen superduktig
så det kommer nog att bli snyggt :)

Allt för mig just nu!
/Josefine

Kommentarer

  • Nån, inte Mattias iaf säger:

    Vilken kille han måste vara, den där Mattias

    2011-03-29 | 01:15:24

Kommentera inlägget här: