Juus

When you're on the ground you never think you'll get up, But you will!

Kategori: Allmänt


Oh happy day!
Idag har vart en bra dag, har vart sådär superglad som man
i vanliga fall bara är vid speciella tillfällen. Jag vet inte riktigt vad det beror på.
Kanske för att det kändes som vår idag,
kanske för att jag hade en bra dag med frans och nagelkund,
kanske för att jag anmälde mig till Minx kursen?!

Jag tror nog att alla faktorer spelar samman!
En toppen dag hur som.

Som sagt anmälde jag mig till Minx kursen idag,
så från den 5e april kommer jag göra Minx naglar på salongen :D
Minx har på väldigt kort tid blivit det senaste "måstet" hos alla kändisar så som Victoria Beckham, Christina Aguillera, Rihanna och Beyonce för att bara nämna några.
So damn fuuuuun!





Idag har jag även gått på stan med finaste Vickan,
vi kollade snygga skor och väskor och jag vart superkär i ett par dösnygga skor på Scorett.
Måste haa!
Sen på kvällen drog vi våra lata rövar till Friskis för ett svettigt pass på rumpmasknen!

Nu ska jag möta Maks för att provsmaka nya cheese&bacon burgaren  på donken!
haha, all träning till ingen nytta!

/Josefine



Kommentarer


Kommentera inlägget här: