Juus

Det var han som ville kyssa mig

Kategori: Allmänt

Nu är det fasiken sommar!
Så himla härligt.

Jag har haft en sjukt bra helg.
Åkte till Nyköping i lördags förmiddag, och gick ut med världens finast Sandra.
Vi förfestade hos henne & sen drog vi vidare till Tellus där vi hade himla roligt
med dans, shots och massa skratt!
Gud vad jag har saknat den kvinnan, min fina.

Igår var det morsdag, då kom hela syskonskaran hem
och vi fikade tills vi var påväg att spricka. NOM NOM!

Sen idag åkte jag och mamsi till stan, jag köpte ett par jeans och en jättefin aprikosfärgad blus.
Hittade även ett par skor som jag kärade ner mig i,
men var dum nog att inte köpa. Får se om jag kanske gör det imorgon.
Borde nog göra räkningarna först... haha.
Så det tänker jag göra nu, sen ska jag och Dexter ut på promenad!

Där har ni en liten del av min helg. höhö

Finns det en så finns det flera.
/Josefine

Kommentarer

  • "Anonym" säger:

    busvissel snygging!

    2011-05-30 | 20:17:50
  • Richard säger:

    Jättefin bild Jojo =)

    2011-05-30 | 20:31:16

Kommentera inlägget här: