Juus

Jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid att vara vi

Kategori: Allmänt


Godkväll!
Sitter och har myskväll med mig själv,
tittar på Puss (samma regisör som filmen Darling) med chipsskålen framför mig.



Är sjukt trött efter helgens festligheter,
firade Valborg i Uppsala och jag var full som en kastrull! hah.
Det var första gången jag var där,
så sjuuukt mycket folk var det!

Idag har jag vart på arbetsintervju,
vart tänker jag inte avslöja än. Inte förrän jag vet om det blir något ;D
höhö.
Sen somnade jag på soffan hemma, slitentjej.
Men efter det har jag vart duktig!
Städat, gått långpromenad och lagat mat.

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och se sista halvan av filmen, är så frusen!
Värdelöst att det har vart så kyligt ute dom senaste dagarna.

yesterday.
/Josefine

Kommentarer

  • Arantxa säger:

    Najs ;) Det är så man vet att man haft de kul ju :D



    bra med mig också, inte alls sliten, kunde icke festa när ja tar penicillin.. =/ visdomstanden växer för fullt ..



    men nedräkningen har börjat.. Då fan ska ja ta igen för valborg ! ;)

    2011-05-03 | 09:22:37
    Bloggadress: http://arantxjuice.blogg.se/
  • :) säger:

    chipsskålen framför mig, får lite minnen då och tänker på ( Tunnan ) tror nog du förstår va ja menar ;)

    2011-05-03 | 12:11:53

Kommentera inlägget här: