Juus

My heart is freaking out when I held ya, even in the best of days, love will be hard and hearts will be faking

Kategori: Allmänt

 

Äntligen börjar jag bli lite bättre,
har iofs bara vart dålig i 3 dagar.
Men att vara sjuk är verkligen det värsta jag vet. Blä!

Är fortfarande kvar i Oxelösund förresten,
blir nog kvar här några dagar till.
Mamma ville ha kvar mig tills på fredag, men vi får väl se hur det blir.
Eftersom att jag har vart sjuk större delen av dagarna jag har vart här så har
jag ju inte hunnit göra allt jag hade tänkt att göra, och träffa alla jag hade tänkt att träffa.

Men i lördags gick jag, Denise & Stephen ut här i Nypan i alla fall,
på Mike's. Kan inte säga att jag märkte någon skillnad från att det hette Tellus?
Men jag hade riktigt kul ute med massa dans med finaste Sandra & gänget.
Kulkul!

_______________________________________________________________________

"Loving someone is giving them the power to destroy you
but trusting that they won't"

/Josefine

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så himla vacker.

    2011-09-06 | 16:11:43
  • Richard säger:

    Du ser "kattig" ut =)

    2011-09-08 | 20:42:05

Kommentera inlägget här: